15 may 2014

CARBALLO Y BERGANTIÑOS ABANDONAN LA LUCHA

Hoy se ha celebrado la última concentración de la Plataforma de Preferentes e Subordinadas de Carballo y Bergantiños, que se formó en el otoño del 2012 y que casi desde entonces ha protagonizado movilizaciones semanales ante las oficinas de Novagalicia Banco de Carballo y Malpica. Los concentrados han acordado un texto en el que explican su decisión debida, sobre todo, al cansancio. Además se da la circunstancia de que los integrantes del grupo más activo en la lucha por la recuperación del dinero de las preferentes ya han recuperado sus ahorros. Asegura que «aínda queda moita xente sen cobrar parte dos seus aforros pero desde hai varios meses non houbo novas incorporacións de afectados que participaran nas concentracións, polo que aqueles que levamos tanto tempo participando nelas, precisamos un descanso».

Es el caso de María Luisa Rodríguez, que denunció en diciembre del 2012 y que recuperó el dinero el pasado enero. Explica que «todos os luns ía a Malpica e os xoves a Carballo. So faltei unha vez para levar a miña nai ao médico». A pesar de abandonar, señala que está dispuesta a ayudar, «porque sempre imos ser preferentistas», y anima a los afectados a que denuncien y que den un paso adelante, pero se reconoce cansada de «loitar polos que están na casa sentados».

En su comunicado, el grupo da las gracias «a todas esas persoas que lle dedicaron tanto tempo a esta prolongada loita, así como a todos aqueles cidadáns que nos apoiaron e comprenderon a nosa protesta, tamén a todos os políticos locais que nos deron o seu apoio, igual cós medios de comunicación que deron a coñecer esta problemática e fixeron que se visualizase diante do resto da sociedade». La plataforma se despide rogando «ás entidades bancarias que non volvan a emitir produtos deste tipo e que se comporten de maneira transparente cos seus clientes». (LEER TODO)

No hay comentarios:

Publicar un comentario